Yetkili Servis Hizmetlerimiz Hakkında
Değerli Huawei Kullanıcılarımız,
Yetkili Servis noktalarımızda HUAWEI Türkiye Garantisi altındaki tüm ürünleriniz için, satın almış olduğunuz Bayi, Operatör Mağazası(TURKCELL, VODAFONE, TÜRK TELEKOM) veya Distribütör (FixSmart, KVK, OUNO, BİLKOM, MOBİLTEL, GENPA, BRIGHTSTAR) farketmeksizin; Hızlı, Kaliteli, Akredite edilmiş servis hizmetini Garanti Kapsamında (Ücretsiz) olarak sağlamaktayız.
Ayrıca, tüm servis noktalarımızda garantisi sona ermiş veya Huawei Türkiye Garantisi bulunmayan ürünleriniz için de aynı standartlarda en uygun ücretlendirmelerle servis hizmeti sunuyoruz.
HUAWEI TÜRKİYE OLARAK HİZMETİ VERDİĞİMİZ ÜRÜN GRUPLARI:
- AKILLI TELEFONLAR
- BİLGİSAYARLAR
- TABLETLER
- AKILLI SAATLER
- GİYİLEBİLİR ÜRÜNLER
ISTANBUL, ANKARA ve İZMİR Şehirlerindeki Yetkili Servis Merkezlerimizin iletişim bilgileri için lütfen tıklayınız.
İstanbul, Ankara ve İzmir Şehirleri dahil olmak üzere TÜRKİYE'nin bütün Şehirlerinden Yetkili Fabrika Onarım Merkezimize , Yurtiçi Kargo'nun tüm şubelerinden 264323529 gönderi koduyla Ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Kargo ile tarafımıza ulaşan tüm Ürünleriniz 1 iş Günü içinde sonuçlandırılmakta ve ücretsiz olarak tarafınıza gönderilmektedir.
Teknik Servis hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi, dökümanlar ve Ürün Durumu Sorgulamak için lütfen tıklayınız.
Servis Merkezimize göndereceğiniz tüm tablet ve telefonlarınızın içerisinde bulunan verileriniz (Fotoğraf, E-Posta, Döküman, Rehber,vs..) ürününüz teslim alındığı anda yapılan sıfırlama işlemi ile silinecektir. Bu nedenle, tarafımıza göndereceğiniz tablet ve telefonlarınızın veri yedeklerini almanızı öneririz. Silinen verilerin geri kazanılmasının imkanı bulunmamaktadır.