x
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek adına internet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Çerezler hakkında Detaylı Bilgi için Çerez Politikası ’nı inceleyiniz. Sitemizi kullanımınız hakkındaki bilgiler sosyal medya, reklam ve analiz iş ortaklarımızla da paylaşılabilir. fixsmart.com.tr’ yi kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılacaksınız.

Anladım
MENÜ

FixSmart Hakkında

 

               Cihan Elektronik Cihazlar Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, “FixSmart” markası ile  40 yılı aşkın süredir sizlere üstün hizmetleri, gelişen teknoloji ve artan hizmet beklentisini karşılayarak, sizler için her geçen gün geliştirmeye devam etmektedir.

                Şirketimiz, Türk Standartları Enstitüsü'nün TS 12749, TS 12134, TS 12540, TS 12498, TS 10079, TS 13187 ve TS 12713 belgelerine sahip olup Avrupa Birliği standartlarında hizmet vermesinin yanında bir çok Global Mükemmeliyet Ödülüne de sahiptir.

                 2500 metrekarelik kapalı alanda çalışan 180 kişilik kadromuz eğitimde sürekliliği sağlamak amacıyla yurtiçi ve yurtdışı hizmet verilen markaların eğitim departmanlarında eğitimlere katılmakta ve sertifikalı olarak çalışmaktalardır.

                  Türkiye’de çözüm ortağı olduğumuz markaların aşağıda belirttiğimiz hizmetlerini sağlamaktayız. 

-          Yetkili Servislik Hizmetleri

-          Satış sonrası Legal konular ve Kanundan doğan yasal süreçlerin takibi

-          Satış sonrası saha yönetimi

-          Kurumsal müşterilere özel VIP Hizmetler

-          Perakende Mağazacılık

-          Toplan Satış kanalları Operasyonları

-          Destek Hizmetleri Çağrı Merkezi

-          Pre-Sales ve Post-Sales Çağrı Merkezi

-          Stok Planlama

                   Personelin verimliliklerini artırmak, gelişmelerine imkan tanımak, dayanışmanın olduğu bir çalışma ortamı yaratarak kaliteyi artırmak şirketimizin önem verdiği konulardır. Görev ve sorumluluklarının bilincinde diğer kurum ve müşterilerine güven sağlayarak öz veri gösteren, kaliteyi ilke edinen konusunda uzman personelimizle faaliyet göstermekteyiz. Çalışanların en iyi katkıyı sağlayabileceği uygun pozisyonlarda değerlendirilmesi yapılarak verimliliğin artırılması sağlanmaktadır.


Diğer Faaliyetler

Diğer Faaliyetler

CIC Çağrı Merkezi


FixSmart'ın bir diğer hizmet alanlarında birisi de CIC İletişim bünyesinde yer alan çağrı merkezi ve destek operasyonudur.

CIC İletişim, 2014 senesinden itibaren SONY Eurasia Çağrı Merkezi operasyonunu yürütmektedir.

Genel olarak çağrı merkezi olarak adlandırılmasına rağmen, CIC iletişim aşağıdaki başlıklarda da SONY'e hizmet vermektedir.

Hizmet alanında desteğinizi duyduğunuz her sektörden operasyonlarınızda da sizlere en iyi hizmeti vermek bizim için çok önemlidir.  

Varolan müşterilerinize yeni hizmetler sunmak veya mevcut hizmetlerinizden daha fazla yararlanmalarını sağlamak, yeni bir müşteri bulmaktan en az yedi kat daha az maliyetlidir.

CIC iletişim, sizler için değerli olan müşterilerinize katma değerli hizmetler sunarak daha   kalıcı ve uzun süreli müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olur.

Teknik Destek

Firmanızın ihtiyaçlarına özel olarak verilen teknik destek hizmetleri ile müşteri memnuniyetini daha ileriye taşımanız ve sizlerden bu operasyonunun sorumluluğunu almak bizler için çok önemli.

Teknik destek konusunda aşağıda bulunan başlıklara sizlere de destek verebiliriz.

  • Problem tespiti ve hızlı çözüm
  • Arıza takibi
  • Talep – Şikayet yönetimi
  • Farklı iletişim kanalları ile çözüm sunma
  • Yerinde servis hizmetleri yönetimi
  • Satış fırsatlarının değerlendirilmesi

Backoffice

Teknolojinin her geçen gün hayatımıza daha çok dahil olması, artan internet kullanımı, marka ve ürün çeşitliliği nedeni ile mevcut müşterilerinizi korumak için daha yakın çalışmanız gerekmektedir.

CIC İletişim uzman kadrosu ve çözüm odaklı yaklaşımı ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedeflemektedir.

Back Office hizmetlerimiz;

  • Talepleri değerlendirmek
  • Ürün ve hizmet bilgilendirmesi
  • Satış ve servis noktası bilgilendirmeleri
  • Problem çözme
  • Satış potansiyelini değerlendirme
  • Memnuniyet çalışmaları

Raporlama

Müşteri ile yapılan yazılı ve sözlü tüm iletişim kaydedilmekte ve izlenmektedir. Bu sayede hizmet kalitesi arttırılmakta ve müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır.

Aldığınız hizmetlerle ilgili talebe göre günlük, haftalık, aylık, belirli bir döneme ait ve yıllık raporlama yapılabilmektedir.

Alınan raporlar ve görüşme özetleri firmaların kısa, orta ve uzun vadeli kararlar almasında net bilgiler sağlamaktadır.